Vi sitter på flyplassen med boarding-pass på bissniss. Det som skjedde var følgende:
- Vi startet innsjekking på vanlig måte over internett på hotellet.
- Plutselig får vi tilbud om å kjøpe oppgradering til kr 2294,-
Oh jess! - Sidsel var i tvil om tilbudet gjalt oss begge eller bare henne som går der å breier seg med Flying Blue Silver Frequent Flyer medlemskort.
- Derfor kjøpte vi oppgradering til meg først og sjekket inn
- Da vi skulle sjekke inn Sidsel fikk vi ikke det samme tilbudet om igjen.
- Vi prøvde å ringe KLM Norge, Nederland og på Dulles, men de kunne ikke gjøre noe med saken. Jeg hadde sete foran og hun laaaangt bak.
- Det eneste vi kunne gjøre var å ta saken opp når vi sjekket inn fikk vi beskjed om.
- De begynte å forklare oss at det var fullt foran.
- Da sa jeg "OK. Skaff oss plass sammen bak på økonomi, så er det greit, men da jeg vil da bestride regningen fra MasterCard for min oppgradering. Vi skal sitte sammen og Sidsel må ha plass ut mot midtgangen. Ondt både her og der vet du. Særlig i dag.
- Så gikk det lang tid (10 min) og så var det blitt plass foran likevel.
No extra charge. To bissniss for prisen av en billig oppgradering.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar